کسب اولین مدال طلای ایران در مسابقات پومسه قهرمانی جهان

پومسه روهای بانوی ایران در سومین روز از رقابت های قهرمانی جهان، نخستین مدال طلای تیم ملی ایران را در کلمبیا به گردن آویختند.

1

سرویس خبر به دخت/

به نقل از سایت رسمی فدراسیون تکواندو؛ هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان با حضور برترین پومسه روهای دنیا از روز پنجشنبه 16 آذر به مدت 4 روز در سالن «سن آنتونیو» شهر تونجای کلمبیا در حال برگزاری است.

در سومین روز این رقابت ها، پومسه روهای ایران در دو رده سنی و در دو بخش بانوان و آقایان و در قسمت های انفرادی و تیمی به مصاف رقیبان خود رفتند که در پایان با کسب  یک مدال طلا، یک نقره و دو برنزبه کار خود در رقابت های این روز خاتمه دادند.

در قسمت تیمی؛

** در رده سنی 29 سال و در بخش بانوان:

تیم ملی بانوان کشورمان متشکل ازنسترن ملکی، کلثوم ملامددخانی و بهاره قادریان پس از کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی و رقابت با پومسه روهای کشورهای پرو، آمریکا، کلمبیا، آلمان، هلند، فیلیپن و ویتنام در این مرحله و صعود به دیدار فینال با 7/685 امتیاز، اولین مدال طلای کاروان تیم ملی تکواندو کشورمان را در این رقابتها کسب کرد و سرود جمهوری اسلامی ایران در کلمبیا طنین انداز شد.

همچنین تیم های ویتنام با 7/68 امتیاز، فیلیپین با 7/67 امتیازبه ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و نمایندگان آلمان با 7/395 امتیاز بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

در رده بندی این بخش نیز، تیم های ( آلمان با 7/685 امتیاز، چین با 7/65 امتیاز و فیلیپین با 7/55 امتیاز)به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم مشترک را از آن خود کردند.

در قسمت انفرادی؛

** در رده سنی زیر 39 سال و در بخش بانوان؛

در این رده ساناز خرمی پور به عنوان تنها نماینده کشورمان پس از حضور در مرحله نیمه نهایی و رقابت با تکواندکاران 9 کشور مکزیک، کره، کلمبیا، اسپانیا، آلمان، چین تایپه، ویتنام، روسیه و ویتنام، دومین مدال برنز ایران را با 7/415 امتیاز در رقابتهای روز سوم کسب کرد.

همچنین در این بخش نیز نمایندگان کشورهای اسپانیا با 7/62 امتیاز، کره با 7/50 امتیاز و کلمبیا با 7/357 امتیازبه ترتیب مقام های اول، دوم و سوم مشترک را کسب کردند.

منبع :ایسنا/ انتهای متن/

نمایش نظرات (1)