اجرای طرح خانواده پایدار در خراسان‌رضوی

معاون امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: در اجرای طرح خانواده پایدار هشت دستگاه مختلف همکاری دارند که برای هر کدام وظایفی مشخص شده است.

0

سرویس خبر به دخت/

سید هادی طالبیان در نشست خبری طرح خانواده پایدار که در سالن شورای دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مخاطب‌یابی پنج دستگاه از این هشت دستگاه در حال حاضر انجام شده است و مابقی تا پایان سال انجام می‌شود.

وی در ارتباط با دستگاه‌های دست‌اندرکار در این طرح تصریح کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه، دادگستری، بهزیستی، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، کمیته امداد و رسانه‌ها دستگاه‌هایی هستند که در این طرح درگیر می‌شوند.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی ادامه داد: هفته آینده افتتاحیه طرح خانواده پایدار در آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

طالبیان با اشاره به انتخاب دانشگاه فردوسی به عنوان دانشگاه پایلوت در اجرای طرح خانواده پایدار بیان کرد: دانشگاه فردوسی مرکز مستعد است که ابزارهای لازم برای اجرای طرح را دارد و در صورتی‌ که نتایج اجرای طرح مثبت باشد این طرح در تمام دانشگاه‌ها اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به مطالعات چند ماهه در زمینه انجام این طرح تاکید کرد: این طرح باید در بین تمام دولت‌های آینده و همچنین مدیران مختلف اجرایی شود.

در جهت تحقق این طرح در شهر مشهد روند طلاق در دادگاه ها تغییر یافت.

بعلاوه از هفته آينده گام دوم اين طرح به صورت رسمي در دانشگاه فردوسی در قالب مرکز همسرگزینی  براي دانشجوياني که از مجراي طرح خانواده پايدار معرفي شده اند .

/انتهای متن/

درج نظر