انتخاب “نی نی بان” به عنوان سایت برتر کودک و خانواده

امسال این سایت در بخش”رسانه های دیجیتال” و “سلامت همراه” توانست به موفقیتهایی دست یابد.

0

به گزارش به دخت به نقل از جشنواره وب و موبایل ، «نی‌نی‌بان» نامزد عنوان «برترین وب‌سایت خانواده و کودک در سال 1396» شده است.
این جشنواره هر سال وب‌سایت‌های ایرانی را با تاکید بر محتوا، کارکرد، تجربه کلی،  طراحی دیداری، ساختار و مسیر و تعامل ارزیابی می‌کند و برترین‌های هر حوزه را به عموم معرفی می‌کند.
وب‌سایت «نی‌نی‌بان» سال گذشته حائز رتبه اول جشنواره وب ایران شد و تندیس بهترین سایت را از آن خود کرد. همچنین نی‌نی‌بان در جشنواره های متعدد دیگر از جمله جشنواره رسانه‌های دیجیتال و نخستین جشنواره سلامت همراه و… بارها به کسب عنوان اول نائل آمده است. «نی نی بان» از آذرماه 1392 با هدف آگاهی‌بخشی به والدین در مسیر بچه‌دار شدن و پس از آن، راهنمایی در راه فرزندپروری آغاز به کار کرد. همچنین از سال گذشته اپلیکیشن «نی‌نی‌بان» با هدف تسهیل دسترسی به محتوای وب‌سایت در اختیار مخاطبان قرار گرفت. اینستاگرام و تلگرام نی‌نی‌بان هم با بیش از 100هزار کاربر به اطلاع‌رسانی در موضوعات مرتبط با سایت فعالیت دارد.
شایان ذکر است جشنواره وب و موبایل ایران قرار است 26بهمن‌ماه 1396 عناوین برترین‌های هر موضوع را معرفی کرده و از آنان تجلیل کند.

/انتهای متن/

درج نظر