معرفی 9 معاون فرمانداری زن در همدان

درخشش سمت معاون فرمانداری زن این بار در همدان

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنیم از همدان، محمدناصر نیکبخت عصر امروز در دیدار با دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه ملایر با بیان اینکه دانشجو و دانشگاه باید پویا و با نشاط باشد، اظهار داشت: دولت به پویایی دانشگاه‌ها معتقد است و بر این اساس عمل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه با تکصدایی مخالف است زیرا اینگونه توفیقی حاصل نمی‌شود، افزود: فراهم کردن مسیری که دانشجویان با پویایی و نشاط فعالیت کنند، الزام آور است. دانشجویان فعلی زمانی مسئولیت‌ها را به عهده خواهند گرفت و باید امیدوار باشند که در تعالی کشور و پیشرفت آن سهم و مشارکت خواهند داشت.

استاندار همدان با اشاره به برخی سخنان دانشجویان گفت:مواردی مطرح می‌شود که انجام شده اما اطلاع رسانی نشده است. انتقاد دانشجویان تخریب نیست و اگر نقدی هم باشد، استفاده می‌کنم البته کار کردن در استان همدان سخت و زمان‌بر است. در استان همدان تنها چیزی که می تواند توفیق به انسان دهد، بی‌توجهی به حاشیه است.

نیکبخت افزود:هیچ کس به اندازه بنده در این استان مورد هجمه حواشی نبوده و اگر قرار بود پاسخ دهم، هر روز باید وارد حاشیه می‌شدم اما دیدیم که ماموریت ما خدمت و کار به مردم است و وارد حاشیه نشدیم ، هر چند برخی دوستان ناراحت شدند که چرا ما پاسخ نمی دهیم اما در نهایت پذیرفتند که کار ما درست است چراکه کار در این شرایط باعث می‌شود که تحمل و صبر به کمک شما بیاید و از این منظر خوب است .

استاندار همدان با بیان اینکه همه مدیران استانی را وزیر مربوطه و استاندار در هماهنگی با هم معرفی می‌کنند، گفت: دانشگاه ملایر خوب ساخته شده البته باز جای کار دارد اما اعتبارات دانشگاه‌ها ملی است و این اعتبارات را پیگیری می‌کنم البته دوبار بازدید کرده‌ام و پیشرفت کار را کند دیده‌ام و تذکراتی داده‌ام اما باز پیگیری می‌کنم، خوابگاه دانشگاه خوب است اما نیاز به خوابگاه خودگران دارید و در اینجا کمک خواهم کرد تا مشکل خوابگاه حل شود .

وی به دانشجویان توصیه کرد: هیچ کس را برای خود تهدید ندانید و برای هیچ تشکلی مانع نشوید کما اینکه هیچ تشکلی نباید مانع فعالیت شما شود. هر تشکلی از رویه عادی و قانونی فاصله بگیرد، تهدیدی برای خود است و امیدواریم تشکل‌ها یاد بگیرند و دموکراسی را تمرین کنند چراکه تشکلی که نخواهد آزادی و دموکراسی خود و دیگران را داشته باشد، برای خود تهدید است.

نیکبخت اظهار داشت‌: می‌خواهیم پایه و ثقل تئاتر و فیلم را در استان همدان ببینیم و پیشنهاد داده‌ایم که میزبانی همه فعالیت‌های کودک و نوجوان به همدان داده شود و آمادگی حمایت و همکاری را داریم .

استاندار همدان با بیان اینکه آقای رئیس جمهور قول داده و تاکید کرده‌اند از بانوان در مدیریت‌ها استفاده شود، گفت: 9 مجوز معاون فرمانداری از وزارت کشور گرفته‌ایم که از فرمانداران خواسته‌ام هر 9 معاون را خانم معرفی کنند که اگر این 9 معاون فرماندار لیاقت‌های خود را بروز دهند در آینده برخی از آنها می‌توانند فرماندار شوند.

نیکبخت با تاکید بر اینکه هیچ جا، کار و ماموریتی را در شرایط امروز کشور مهم‌تر از دانشگاه نمی‌دانم، افزود: دولت ، کارهای خوبی برای اشتغال در دست اقدام دارد و در استان این اقدامات بهتر انجام می‌شود و این نوید را می دهم که مشکلات اشتغال شما کمتر خواهد شد.

وی گفت:محیط دانشگاه محیط زیبایی است به شرط آنکه از حق نگذرید باید قدر آزادی راکه انقلاب ایجاد کرد ، بدانید و قدر فضایی را که روز به روز بازتر می شود نیز بدانید .

/انتهای متن/

درج نظر