اعطای نشان «با افتخار ساخت ایران» به 30 تولیدکننده پوشاک اسلامی و ایرانی

نشان «با افتخار ساخت ایران» به 30 تولیدکننده پوشاک اسلامی و ایرانی فعال در مرکز خرید پوشاک اسلامی ایرانی گل یاس اعطا شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، همزمان با سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و نظر به اقدامات کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در راستای رشد و توسعه گفتمان اقتصادی مقاومتی در حوزه مد و لباس، نشان «با افتخار ساخت ایران» به 30 تولیدکننده پوشاک اسلامی و ایرانی فعال در مرکز خرید پوشاک اسلامی ایرانی گل یاس اعطا شد.

در این مراسم که به میزبانی مرکز خرید پوشاک اسلامی ایرانی گل یاس برگزار شد، حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مسلم جدیدی، مدیر مجموعه و برخی دیگر از مدیران اتحادیه پوشاک حضور داشتند و همزمان به 30 واحد طراحی و تولید پوشاک اسلامی و ایرانی فعال در مرکز خرید پوشاک اسلامی ایرانی یاس از سوی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، لوح «با افتخار ساخت ایران» اعطا شد.

قبادی در این مراسم با اشاره به اهمیت مراکز و مجتمع­‌های عرضه لباس ایرانی و اسلامی بر توان ظرفیت طراحی و تولید لباس ایرانی تاکید کرد. همچنین قبادی به فعالان و حاضران و مراکز توزیعی مستقر در این مجتمع اشاره و اعلام داشت که این گروه از فعالان جزو گروه‌های طراح و تولیدکننده بوده و حمایت و از تبلیغات آنان بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه، قبادی و تیم همراه او از واحدهای این مرکز دیدن کردند و با مسئولان واحدها درباره چند و چون طراحی و تولید پوشاک اسلامی و ایرانی، نقاط قوت و همچنین موانع و مشکلات موجود به ویژه در حیطه بانوان به گفتگو پرداختند.

گفتنی است، مرکز پوشاک اسلامی و ایرانی گل یاس به عنوان نخستین مرکز پوشاک است که واحدهای آن تولیدکنندگان و طراحان ایرانی هستند که تحت نظارت بنیاد ملی مد و لباس ایران فعالیت می‌کنند و طی سال‌های اخیر با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف راه اندازی شده است.

کارگروه ساماندهی مد و لباس با همکاری اتحادیه های مرتبط در سراسر کشور طرح اعطاء نشان با افتخار ساخت ایران در قالب کمیسیون تخصصی در دست اجرا دارد.

/انتهای متن/

درج نظر