برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی کودک در ماهشهر

دوره تربیت مربی قرآنی کودک ویژه مهد‌های قرآنی در شهرستان ماهشهر برگزار می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه مکوندی، مدیر مؤسسه قرآنی حجت خاتم(ص) ماهشهر گفت: هفتمین دوره تربیت مربی قرآنی ویژه مهدهای قرآنی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این دوره از پنج‌شنبه ۲۲ تیرماه آغاز شده است و تا ۲ مرداد ادامه خواهد یافت و پس از آن آزمون ورودی و مصاحبه ۵ و ۶ مردادماه برگزار خواهد شد بیان داشت: ظرفیت شرکت در این دوره ۵۰ نفر از بانوان با حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی و حداکثر سن ۳۲ سال است.

مدیر مؤسسه قرآنی حجت خاتم(ص) شهرستان ماهشهر افزود: دوره تربیت مربی از ۱۲ شهریورماه آغاز خواهد شد و به مدت ۱۴ روز(۱۴۰ ساعت آموزشی) ادامه خواهد یافت. همچنین در فاصله زمانی برگزاری آزمون ورودی و مصاحبه تا شروع دوره، دوره فشرده آموزش روخوانی و روانخوانی ویژه شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این دوره ۴ مربی از سوی مکتب‌القرآن استان قم با آموزش سرفصل‌هایی همچون آموزش مباحث آموزش قرآن، حروف، روان‌شناسی و شیوه‌های آموزش قرآن به کودکان ۵-۳ سال به ماهشهر اعزام خواهند شد.

مکوندی عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به آدرس ماهشهر، بلوار طالقانی، بعد از اداره آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر، پشت کلانتری شماره ۱۱، مؤسسه حجت خاتم(ص) مراجعه کنند.

/انتهای متن/

درج نظر