فعالیت فروشگاه حجاب مدروز صومعه سرا در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

فروشگاه حجاب مدروز در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان صومعه سرا فعالیت می کند.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگر واران خبر،چند سالیست که وضعیت حجاب در کشور به وضعیت بدی در آمده و هر روز شاهد ترویج بدحجابی توسط رسانه های غربی و رسانه های داخلی و بازیگران کشورمان هستیم.

سالی یکی دوبار همزمان با فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب مسئولان و متولیان فرهنگی کشور یادشان می افتد که باید در راستای فرهنگ عفاف و حجاب همایشاتی برگزار کنند و یا یک راهپیمایی بانوان مدافعان حجاب راه بیندازند.

در صورتی که دشمن در طول سال در حال برنامه ریزی باری از بین بردن حجاب در ایران است و دقیقه ای از این فکر رها نمی شود؛

?

در این راستا که مسئولان و متولیان فرهنگی کشور خود را مشغول دیگر کارها کرده اند، اما هستند افرادی که تمام دغدغه‌شان کار فرهنگی و از جمله ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه است، دغدغه مندانی که با هزینه شخصی و حتی با ضرر و زیان شروع به فعالیت در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب کرده اند، که خانم معصومه همتی، مسئول فروشگاه حجاب مد روز صومعه سرا یکی از این افراد است.

همتی، فروشگاه حجاب مد روز را در اردیبهشت ۹۴ در شهرستان صومعه سرا افتتاح کرد که با استقبال خوب و چشمگیر مردم مواجه شد.

وی در این راستا به خبرنگار وارن خبر اظهارداشت: فروشگاه حجاب مد روز با عرضه محصولات حجاب با کیفیت عالی و تنوع زیاد تا کنون توانسته در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تلاش های بی وقفه ای داشته باشد.

 

?

وی با بیان اینکه به جرات می توانم بگویم تنوع اجناس ما سبب شده تا بسیاری از افراد بی حجاب به سمت حجاب رو آورند، افزود: مفتخریم حدود ٢٠ مدل چادر با تنوع ١٠ جنس مختلف پارچه را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم تا همچنان بعد از یک دهه تلاش بدون هیچگونه پشتیبانى از طرف نهادها و سازمانهاى دولتى و خصوصى براى خدمت رسانى صادقانه به ملت شریف تلاش نماییم.

همتی با بیان اینکه تولیدى پوششهاى مدروز شعبه صومعه سرا آماده عقد قرارداد با مدارس ، سازمانها و کلیه ارگانهاى دولتى و خصوصى میباشد، گفت: در صددیم بزودى سرى جدید پارچه ها را با قیمتهاى پایین تر از کل استان در اختیار مشتریان قرار دهیم.

وی تصریح کرد:در پایان دعا میکنم خداوند متعال کسب روزى حلال را قسمت همه ما قرار دهد و ما را در خدمت رسانى هر چه بهتر به مردم عزیز یاری کند.

/انتهای متن/
درج نظر