تقدیر ۱۵۰۰ زن فرهیخته و فعال اجتماعی ـ فرهنگی از تصمیم دلیرانه قالیباف

هزار و پانصد بانوی فرهیخته و فعال در عرصه های فرهنگی – اجتماعی با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از حرکت انقلابی و مجاهدانه «محمدباقر قالیباف» در کناره گیری به نفع حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» این تصمیم تاریخی و مهم قالیباف را «تصمیمی دلیرانه» دانستند و حمایت خود را از حجت الاسلام رئیسی اعلام کردند.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، هزار پانصد بانوی فرهیخته و فعال در عرصه های فرهنگی ـ اجتماعی با صدور بیانیه ای ضمن تقدیر از حرکت انقلابی و مجاهدانه «محمدباقر قالیباف» در کناره گیری به نفع حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» این تصمیم تاریخی و مهم قالیباف را «تصمیمی دلیرانه» دانستند و  حمایت خود را از حجت الاسلام رئیسی اعلام کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

  أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقین‏

در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، زمانی که چشم طمع دشمن به مرزهای ایران زمین است و در این موقعیت خطیر و حساس از خداوند باری تعالی می خواهیم که  به انتخابی رهنمون شویم که خیر جامعه و کشور در آن است.

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف مدیریت جهادی شما در تمامی عرصه های مسئولیتتان مثال زدنی است هر کجا که پا گذاشتید سرباز لایق برای ولایت و اسطوره ای برای ایران اسلامی بودید آفرین و احسنت بر تو دلیر مرد ایران زمین که علی رغم مصالح شخصی، تصمیم گرفتید ؛ وارد صحنه انتخابات شوید و تا به امروز دفاع شما از 96 درصدی ها و محکوم کردن 4 درصدی ها همیشه در دفترتاریخ ایران ثبت خواهد شد.

همانگونه که شجاعانه در میدانی پا گذاشتید که تخریب ها، توهین ها و اتهام زنی های گسترده ای علیه تان سرازیر شد اما شما دلیرانه ، با شیوه ای صریح و اخلاقی در راه این مبارزه، نه از تخریب ها و تهدیدها ترسیدید و نه هیچ گاه پا را از اصول فراتر گذاشتید بلکه برای تثبیت تغییر وضع موجود و یکپارچگی ملت در نه گفتن به فساد؛ تصمیمی دلیرانه گرفتید باشد که نظام جمهوری اسلامی ایران از مدیریت جهادی شما در عرصه های دیگر بهره مند شود.

ما زنان فعال در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و انقلابی با سپاس فراوان از برادر بزرگوارمان جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف  که بحمدالله موقعیت معنوی بالایی را نصیب خود کرده است و پیروز عرصه اخلاق و ادب و خیرخواهی است حمایت خود را براى موفقیتِ برادر ارجمندمان حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسى و به بار نشستن دولت کار و کرامت برای خدمت به مردم، اعلام می داریم.

/انتهای متن/

درج نظر