جهیزیه 128نوعروس تحت پوشش کمیته امداد پلدختر توزیع شد+عکس

در مراسمی با حضور امام جمعه،نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس و جمعی از مسئولان محلی مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) پلدختر برگزار شد.

0
به گزارش به دخت به نقل از بیان روز ،نبی اله ناظری رئیس کمیته امداد امام(ره) پلدختر در مراسم اهدای جهیزیه نوعروسان اظهار داشت:به مناسبت ایام الله شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ،128نوعروس مددجو تحت پوشش کمیته امداد پلدختر جهیزیه دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: مبلغ ریالی هر جهیزیه 30میلیون ریال و جمعا سه میلیارد و780میلیون ریال برای این جهیزیه ها هزینه شده است.

جهیزیه نوعروس پلدختر

ناظری با بیان اینکه با بیان اینکه کمک نقدی 20میلیون ریالی برای هر نوعروس انجام شده است تصریح کرد:تعداد276نوعروس با اعتباری بالغ بر 5میلیارد و220میلیون ریال به صورت نقد و کمک بلاعوض دریافت کرده اند.

وی  با بیان اینکه کمک به تامین معیشت زوج های جوان مددجو از اهداف مهم این برنامه است  افزود: تهیه کردن وسایل اولیه زندگی و تشویق ازدواج آسان در آغاز زندگی مشترک از دیگر اهداف این برنامه است.

رئیس کمیته امداد پلدختر با بیان اینکه این اهدای جهیزیه با مشارکت سپاه پاسداران انجام گرفته است افزود:کمیته امداد از نهادهای مردمی که در راستای اشتغال،مسکن،درمان و معیشت در شهرستان پلدختر اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

امام جمعه پلدختر در این مراسم با اشاره به اینکه کمیته امداد از یادگاری های با ارزش امام خمینی (ره) است اظهار داشت:نقش این نهاد انقلابی ومردمی در کمک به قشرمحروم و مستضعف جامعه بر کسی پوشیده نیست.

جهیزیه نوعروس پلدختر

حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر با تاکید براینکه انقلاب اسلامی متعلق به محرومان و فقرا است افزود:کمیته امداد  در حمایت و خدمات رسانی به اقشار نیازمند جامعه رسالت خطیری دارد.

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس نیز در این مراسم با ارزیابی مثبت عملکرد کمیته امداد گفت:کمیته امداد امام(ره) درراستای توانمند سازی و محرومیت زدایی خانواده های تحت پوشش اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

جهیزیه نوعروس پلدختر

سید حمید رضا کاظمی با بیان اینکه خدمت در این نهاد انقلابی،موهبت الهی است افزود:کمیته امداد در برنامه پالایش وحذف مستمری10درصد از خانواده های تحت پوشش به دنبال خدمات رسانی بیشتر به خانواده های نیازمند است.

 وی تصریح کرد: با ایجاد اشتغال و ارایه آموزش های مهارتی به خانواده های مددجو می توان استقلال اقتصادی این قشر را محقق کرد.

کاظمی با تاکید بر مشارکت خیرین وافراد توانمند مالی در کمک به خانواده های تحت پوشش یادآورشد:این کمک ها می تواند مشکلات آنها را کاهش و در رفع محرومیت ها تاثیر گذار باشد.

/انتهای متن/

درج نظر