سلطان جاده های ایران به یک بانوی راننده واگذار شد

اولین تریلر پرقدرت مونتاژ کشور روز دوشنبه در مراسمی به فرنگیس شیخ زادی بانوی راننده پایه یک کرمانی واگذار شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، دراین مراسم کارخانه تریلر سازی ماموت مستقر در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز، نخستین تریلر پرقدرت مونتاژ خود را به این بانوی راننده تحویل داد.
مهرزاد فردوس رئیس هیات مدیره شرکت ماموت گفت:این بانوی راننده نخستین فردی است که در کشور صاحب پر قدرت ترین خودرو مونتاژ ایران شده است .


وی افزود : کشنده ‘آر560 ‘مناسب برای مسیرهای طولانی و‌ ترانزیت بوده و بالاترین رده کیفی کامیون های دنیا را داراست و از همه مهمتر مطابق با استاندارد زیست محیطی و با کمترین آلایندگی ساخته شده است.
رئیس هیات مدیره ماموت گفت: امسال وقت زیادی صرف شد تا تریلر با فناوری جدید در این شرکت تولید شود.
فردوس گفت: شرکت ماموت اولین شرکتی است که توانسته فناوری تولید کشنده های پرقدرت را وارد ایران کند و از ماه آینده تولید این تریلرها آغاز می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه این تریلر کمترین آلایندگی را با شرایط سوخت ایران خواهد داشت افزود: این کشنده متناسب با وضعیت زیست محیطی ساخته شده است.
وی افزود :شرکت ماموت اکنون در مونتاژ وساخت کشنده ها با شرکت اسکانیا همکاری مشترک دارد.
مقاره ای مدیرعامل لیزینگ و قائم مقام رئیس هیئت مدیره شرکت ماموت گفت : این شرکت قراردادی را با سازمان راهداری و حمل و نقل کشور منعقد کرده و متعهد شده پنج هزار دستگاه کشنده فرسوده که بیش از 20 تا 25سال در جاده ها تردد کرده اند را با کشنده های نو تعویض کند.
وی افزود : کشنده های فرسوده از نظر مصرف سوخت و آلودگی بسیار مشکل ساز هستند و به همین دلیل دولت یارانه خاصی را برای بهبود این وضعیت قرار داده که 9درصد هزینه سود را دولت، 9درصد هم راننده و 18درصد از طریق تسهیلات بانکی پرداخت شود.
وی گفت: این تسهیلات معمولا 7 ساله و اقساط آن حدود 55 میلیون ریال می باشد .
مقاره ای اظهار داشت :با 2 بانک و لیزینگ مجتمع ماموت قرارداد کامل شده و 110 کشنده از طریق لیزینگ طی قرار داد سه جانبه تحویل مشتریان شده است.

/انتهای متن/

درج نظر