بازیکن برزیلی در راه تیم والیبال زنان دانشگاه آزاد

سرمربی تیم والیبال زنان دانشگاه آزاد از انجام مذاکره با یک دریافت کننده برزیلی خبر داد و گفت:‌ مدیریت باشگاه با جذب این بازیکن موافق هستند ودرصورت دستیابی به توافق نهایی،این بازیکن تا پایان هفته برای انعقاد قرار داد وارد تهران می شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، مریم هاشمی افزود: پس از رایزنی های انجام شده برای جذب بازیکن خارجی، النا گومز مدارک و سوابق خود را برای ما ارسال کرد و پس از بررسی این سوابق توسط کادر فنی، وارد مذاکرات جدی با این بازیکن شدیم که خوشبختانه سابقه همکاری با چند تیم مطرح در کشورش را در کارنامه داشت.
النا گومز 26 ساله است و در پست دریافت کننده بازی می کند.


این مربی والیبال زنان با بیان اینکه از عملکرد بازیکنانش در تیم دانشگاه آزاد در فصل جدید کاملا رضایت دارد،گفت:با هدف تقویت تیم و داشتن یک بازیکن کلیدی درصدد جذب بازیکن خارجی هستیم.
هاشمی تصریح کرد:‌ همانطور که گفتم بازیکنان خوبی داریم اما در چند پست از جمله پاسور و دریافت کننده نیاز به بازیکنی داریم که در زمان های بحرانی قابلیت بازی در سایر پست ها را داشته و به عبارتی نقش کلیدی در تیم ایفا کند .
وی اضافه کرد: ‌بدنبال جذب یک یا دو بازیکن داخلی هم هستیم البته این کار سختی است چون امسال بیشتر بازیکنان باتجربه و ملی پوش جذب تیم های حاضر در لیگ شده اند و این کار را برای ما سخت می کند.
سرمربی تیم والیبال زنان دانشگاه آزاد،گفت:‌ با اینکه در فصل جاری شانس زیادی در قرعه کشی نداشتیم و در دو بازی اول ما مقابل تیم هایی بازی کردیم که احتمالا قهرمان و نایب قهرمان نیم فصل خواهند بود،اما با همکاری نزدیک کادر فنی و بازیکنان، تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی دارد و با همدلی تنها به کسب عنوان قهرمانی در این فصل می اندیشیم .
هاشمی درخصوص بازی این هفته تیمش مقابل سایپا، گفت:‌ بازیکنان من فقط با کسب سه امتیاز این بازی راضی می شوند.

/انتهای متن/

درج نظر