بنیادشهید پیگیر رفع مشکلات فرزندان حضانتی شهدا است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد وظیفه دارد مشکلاتی که در خصوص فرزندان حضانتی شهدا وجود دارد، پیگیری و برطرف کند.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا از بنیادشهید، حجت‌ الاسلام ‌و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی روز یکشنبه در دیدار با جمعی از فرزندان حضانتی شهدا تاکیدکرد: در همین راستا نیز برای رسیدگی به مشکلات تمام فرزندان شهدا اصلاحاتی برای اعمال در قانون جامع خدمات ‌رسانی به ایثارگران پیش‌ بینی شده است.


وی ادامه داد: توصیه ما به مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران بر این است که در حوزه ‌های اشتغال و مسکن، فرزندان حضانتی شهدا در اولویت باشند.
نماینده ولی ‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه آرامش، امنیت و اقتدار امروز کشور ما مدیون خون شهداست، افزود: همه ما وظیفه داریم احترام خون شهدا را حفظ کنیم و فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع) که شهدای گرانقدر ما با اتکا به آن به جبهه ‌ها رفتند، توسعه دهیم.
معاون رئیس جمهوری ادامه داد: در حال حاضر بنیادشهید علاوه بر کارهای خدماتی، فعالیت ‌های زیادی در حوزه مسائل فرهنگی مرتبط با ایثار و شهادت انجام می ‌دهد و امروز شاهد افزایش پخش تولیدات فرهنگی این حوزه از طریق رسانه‌ ها و به ‌خصوص صدا و سیما هستیم و به همین دلیل آشنایی مردم با عظمت شهدا و فرهنگ آنان در حال افزایش است.
فرزندان شهدای حاضر در این دیدار نیز به بیان دیدگاه ‌های خود پرداختند و در ادامه، سعید عندلیبی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مهدی ایزدی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت‌الاسلام حسن کاویانی مدیرکل مددکاری و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیان مسائل مرتبط با فرزندان حضانتی شهدا پرداختند.

/انتهای متن/

درج نظر