پيگيري دانشگاه اهواز براي اصلاح پذيرش دختران در رشته‌هاي فني كنكور

دکتر محمدعلی فیروزی اظهار کرد: از طریق دانشگاه با مسئولان سازمان سنجش و دفتر گسترش آموزش عالی مذاکره و نامه اصلاحیه دانشگاه به وزارت علوم و سازمان سنجش ارسال شد.

0

سرویس خبر به دخت/

وی ادامه داد: در حال حاضر منتظر انعکاس اصلاحیه در سایت سازمان سنجش هستیم و به محض اصلاح، تغییر در ظرفیت‌ها و پذیرش رشته‌ها به اطلاع داوطلبان مي‌رسد.

 درپي اعتراض برخي از كنكوري‌هاي خوزستان نسبت به حذف پذيرش دانشجوي دختر در رشته‌هي فني‌ و مهندسي دانشگاه اهواز، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از پیگیری مسوولان این دانشگاه برای اصلاح دفترچه انتخاب رشته‌های تحصیلی كنكور 91 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدعلی فیروزی اظهار کرد: پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته‌های دانشگاه در سایت سازمان سنجش، اعتراضاتی از سوی داوطلبان و خانواده‌ها درباره حذف دختران از برخی رشته‌ها اعلام شد.

وی افزود: در این مورد از طریق دانشگاه با مسئولان سازمان سنجش و دفتر گسترش آموزش عالی مذاکره و نامه اصلاحیه دانشگاه به وزارت علوم و سازمان سنجش ارسال شد؛ در حال حاضر منتظر انعکاس اصلاحیه در سایت سازمان سنجش هستیم و به محض اصلاح، تغییر در ظرفیت‌ها و پذیرش رشته‌ها به اطلاع داوطلبان مي‌رسد.

فیروزی با بیان اینکه انتخاب رشته داوطلبان مجاز ورود به دانشگاه از 17 مرداد آغاز می‌شود، یادآور شد: به هیچ وجه جای نگرانی وجود ندارد و زمان کافی برای اصلاح نحوه پذیرش رشته‌هاي دانشگاهي وجود دارد و داوطلبان با آرامش خاطر می‌توانند رشته های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

/انتهای متن/

درج نظر