آغاز دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی در بندرعباس

دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی شنبه 13 آذرماه با حضور 12 گروه نمایشی در بندرعباس آغاز به کار کرد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار ایرنا،در این جشنواره 12 اثر از هرمزگان ، خراسان رضوی ، همدان ، اصفهان و تهران به روی صحنه خواهد رفت.
در نخستین روز از جشنواره صبح امروز دو نمایش «قصه‌های کفش‌های کوچولو» به کارگردانی سعید اللهیاری در تماشاخانه آفتاب و «اینجا خانه من است» به کارگردانی محبوبه پاداش در فرهنگسرای طوبی مرکز استان هرمزگان به روی صحنه رفت.
عصر امروز نیز در دو نوبت به ترتیب نمایش «یکی بود یکی نبود» به کارگردانی داوود بختیاری و سمیه گلباز در تماشاخانه آفتاب و نمایش«بهار برای بهار نمی‌آید» به نویسندگی و کارگردانی مصیب داوری در فرهنگسرای طوبی اجرا شدند.
دهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی رضوی «ضامن آهو» از مجموع جشنواره‌های فرهنگی و هنری امام رضا(ع) است که قرار بود شهریورماه برگزار شود اما به علت گرمای هوای بندرعباس به آذرماه موکول شد.
دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی 13 تا 16 آذرماه در فرهنگسرای طوبی و تماشاخانه آفتاب بندرعباس برگزار می شود.

/انتهای متن/

درج نظر