دستگیری زن جیب بر در مراسم تشییع داود رشیدی+عکس

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری زن جیب بر در مراسم تشییع هنرمند فقید داود رشیدی اعلام کرد که مالباختگان برای طرح شکایت به پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت واقع در میدان حر- خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، روز پنج شنبه به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در ساعت 10 هفتم شهریور سالجاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، شناسایی یک سارق جیب بر در محل برگزاری مراسم تشییع پیکر داود رشیدی در خیابان استاد شهریار – روبروی تالار وحدت، به کلانتری 129 جامی اعلام شد.
براساس این گزارش با توجه به برگزاری مراسم تشییع جنازه استاد داود رشیدی از مقابل تالار وحدت و حضور گشت کلانتری 129 جامی در محل انجام مراسم ، بلافاصله گزارش تماس شهروندان مبنی بر شناسایی سارق جیب بر در میان جمعیت حاضر در مراسم به مأموران حاضر در مراسم اعلام و ماموران با راهنمایی فرد تماس گیرنده با پلیس اقدام به دستگیری زن جوانی در حین سرقت گوشی تلفن همراه فردی می کنند.
در بازرسی از کیف متهم دستگیر شده تعدادی گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و وی صراحتا به سرقت تمامی گوشی های تلفن همراه از تعدادی از شهروندانِ حاضر در مراسم تشییع استاد رشیدی اعتراف می کند و در ادامه تعداد هفت نفر از شکات در محل دستگیری متهم شناسایی و برای طرح شکایت به کلانتری 129 دعوت شدند.


با توجه به اعتراف صریح متهم به انجام جیب بری و شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان ، پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری تشکیل و متهم به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران برای انجام تحقیقات در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
براساس این گزارش متهم «پریسا . الف» ( متولد 1367 ) به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه جیب بری با بیش از 7 فقره سابقه دستگیری به اتهام سرقت به شیوه جیب بری شناسایی شد؛ همچنین با توجه به کشف گوشی های تلفن همراه متعلق به تعدادی از شکات و شناسایی مالباختگان در همان محل سرقت ، هماهنگی های لازم با بازپرس پرونده انجام و گوشی های مسروقه به صاحبان آنها تحویل داده شد.
سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در مورد این خبر گفت: با توجه به شواهد و دلایل پرونده، اعتراف صریح متهم به انجام سرقت به شیوه جیب بری ، شناسایی تعدادی از شکات پرونده، سوابق متعدد وی در ارتکاب سرقت و برای شناسایی سایر شکات و مالباختگان دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است.
وی افزود: از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر این متهم شدند دعوت می شود تا برای طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حـر – خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.

/انتهای متن/

درج نظر