آغاز رقابت 20 طراح فعال حوزه عفاف و حجاب در مسابقه زنده طراحی چادر

مسابقه زنده طراحی چادر با حضور 20 طراح فعال عفاف و حجاب از صبح امروز در پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر آغاز شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، طراحان و فعالان حوزه عفاف و حجاب که در زمینه تخصصی چادر فعالیت دارند از صبح امروز رقابت خود را در پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر آغاز کردند.

خبرگزاری فارس: آغاز رقابت 20 طراح فعال حوزه عفاف و حجاب در مسابقه زنده طراحی چادر

این طراحان که از تهران و سایر استان‌های کشور در این رقابت حضور دارند تا پایان وقت امروز فرصت دارند در حضور هیأت داواران متشکل از کارشناسان دینی،تولید،طراحی،دوخت و توزیع طرح چادر خود را بر اساس معیارهای اسلامی ایرانی و با ایجاد خلاقیت، ابتکار و نوآوری به عرصه دوخت تبدیل کنند. این رقابت از ساعت 10 تا 19 ادامه داشته و طراح برگزیده در اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر معرفی و تقدیر می‌شود.

19 اسفندماه زمان برگزاری اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از ساعت 16 در تالار وحدت تهران با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علی مرادخانی، معاونت هنری وزارت ارشاد؛ حمید قبادی، رئیس پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر و جمعی از طراحان،تولید کنندگان،صنعتگران و فعالان این حوزه و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

در این مراسم که مهدی وجدانی کارگردانی آن را برعهده دارد ضمن اجرای برنامه‌های متنوع از برگزیدگان بخش‌های مختلف رقابتی در 34 گروه اعلام شده در فراخوان،تقدیر و تجلیل خواهد شد.

/انتهای متن/

درج نظر