اجراي طرح دختران نجابت در مدارس دخترانه جنوب‌شرق تهران

0

به گزارش به دخت به نقل از مهرخانه، معاون اجتماعي و فرهنگي مديريت شهري جنوب‌شرق تهران از اجراي ويژه برنامه‌هايي همزمان با آغاز سال جديد تحصيلي با عنوان «دختران نجابت» در 50 مدرسه دخترانه جنوب‌شرق تهران خبر داد.

به‌نقل از روابط‌عمومي مديريت شهري جنوب‌شرق تهران، ابوالفضل حيدري از اجراي ويژه برنامه‌هايي همزمان با آغاز سال جديد تحصيلي با عنوان «دختران نجابت» در 50 مدرسه دخترانه جنوب‌شرق تهران خبر داد.

وي گفت: برگزاري کارگاه‎هاي آموزشي در حوزه عفاف و حجاب ويژه دانش‌آموزان از جمله برنامه‌هاي اجرايي اين طرح است.

معاون اجتماعي و فرهنگي مديريت شهري جنوب‌شرق تهران به اجراي پروژه‌هاي کوچک در مدارس اشاره کرد و افزود: اين طرح با هدف فراهم آوردن مشارکت اجتماعي و شاداب‌سازي دختران در قالب زيباسازي محيط مدرسه، گل‌کاري، کرسي‌هاي آزادانديشي، نقاشي ديواري، وبلاگ‌نويسي، روزنامه‌ديواري، نشريه داخلي، تهيه بروشور و … با تشکيل گروه‌هاي دخترانه در مدارس اجرا و در پايان به گروه‌هاي فعال هدايايي داده مي‌شود.

به گفته وي برگزاري چهار کارگاه آموزشي ساخت بهترين‌ها از دورريختني‌ها در محلات منطقه و توزيع بسته‌هاي عفاف و حجاب شامل مقنعه، روسري بلند، ساق دست، يقه حجاب و … در سه مدرسه از ديگر برنامه‌هايي است که در راستاي طرح استقبال از مهر به اجرا در مي‌آيد.

/انتهای متن/

درج نظر