وقتی شارلات به دوربین نگاه می کند

به دنبال تولد فرزند دوم پرنس چارلز عکس های جالبی از دختر تازه به دنیا آمده همراه با مادر و پدرش و نیز با خانواده سلطنتی رسما منتشر شد.

0

دقیقا چند روز پس از این که کیت میدلتون و پرنس ویلیام دخترشان پرنسس شارلات را غسل تعمید دادند، کاخ کنسینگتون چهار عکس رسمی را از مراسمی که توسط عکاس معروف ماریو تستینو گرفته شد، منتشر کرد.

در یکی از این عکس ها خانم کیت لبخند می زند در حالی که شارلات را در آغوش گرفته و به کودکش خیره شده است. شارلات که برای کلوز اپ اماده است، با دوربین تماس چشمی برقرار می کند.

 

charlat 2

 

عکس دوم این خانواده چهار نفری را به همراه پرنس ویلیام نشان می دهد که جورج را در آغوش گرفته و جورج در حال بازی کردن با موهایش است در حالی که میدلتون شارلات را بغل کرده است.

 عکس سوم  سیاه و سفید و عکس آخر از تمام میدلتون ها و خانواده سلطنتی می باشد.

 این عکاس، عکاس مورد علاقه پرنسس دیانا نیز بوده است که از جمله  عکس معروف مراسم باشکوه او را قبل از مرگش در سن 36 سالگی گرفته است . او همچنین عکس های مراسم رسمی نامزدی ویل وکیت را در سال 2011 به همراه عکس های قبلی پرنس چارلز و کاملیا دوشس کورن وال و پرنس هری گرفته است.

 

charlat 1

 

 در طول مراسم تعمید پرنسس شارلات، یک گروه پنج نفری به عنوان پدر خوانده او معرفی شدند.

 

charlat 3

 

 هنوز قانون مدون و منظمی برای اینکه یک کودک اشرافی یا عضو خانواده سلطنتی چند پدرخوانده داشته باشد، وجود ندارد. ویکتوریا اربیتز کارشناس سلطنتی سی ان ان پیشتر به یاهو گفت قطعا این تعداد در مورد  پرنسس شارلات بیشتر از حد میانگین است. ویلیام و هری هر کدام شش پدرخوانده و جورج هفت پدرخوانده داشته اند. اگر چه در مورد خانواده های اشرافی پدرخوانده ها به عنوان قیم های  بالقوه به طور قانونی خدمتی نمی کنند و این القاب و عناوین برای کسانی که به تربیت ودوستی با شارلات می پردازند، تنها جنبه نمادین دارد. به گفته اربیتر پیپا خواهر کیت و هری برادر ویلیام برای این نقش مورد نظر بودند ولی از آنجا که به عنوان عمو و خاله، انها رابطه ای عمیق و نزدیک با کودکان کمبریج داشته اند،  بنابراین نیازی ندارند که پدر خوانده باشند.

منبع: یاهو /انتهای متن/

درج نظر