عروس‌هایی که به اعتیاد داماد «بله» می‌گویند!

سه معضل پیشروی جوانان که از مشکلات روز جامعه محسوب می‌شود را از زبان یک عاقد می‌خوانید.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس وبلاگ دست‌نوشته‌های یک عاقد اشاره‌ای به معضل سه مراجعه‌کننده جوان برای برگزاری مراسم عقد کرده و این طور نوشته است:

-دامادی که تست اعتیادش به شیشه مثبت است و به همراه عروس آمده تا مرا راضی کنند خانواده‌شان از این موضوع مطلع نشوند و حتی عروس حاضر است رضایتش را کتباً بنویسد. وقتی عواقب ازدواج با همسر معتاد به شیشه را به عروس گفتم، هر دو عصبانی و بدون خداحافظی به نشانه اعتراض به عدم ثبت از دفتر خارج شدند.
-مادری که آزمایش پسر و عروس آینده‌اش را برای گرفتن وقت آورده و می‌فهمد تست اعتیاد هر دو مثبت است که با بهت از دفتر خارج می‌شود.
-دامادی که تأکید می‌کند همسر آینده‌اش مطلقه است و می‌داند من در حال مصرف متادون هستم، اما نمی‌خواهم خانواده‌اش بفهمند… توجیهش کردم که از خواندن عقد معذورم.
خواندن این عقدها با رعایت ضوابط از لحاظ شرعی و قانونی منعی ندارد، اما وقتی به چند ماه آینده زندگیشان می‌اندیشم که کشمکش زناشویی از یک سو و فشار خانواده دختر برای جدایی از سوی دیگر ناله و نفرین را حواله من و خانواده‌ام خواهد کرد، ترجیح می‌دهم آمار ثبت ازدواج کمتری داشته باشم به جای آمار زیاد ناله و نفرین!

/انتهای متن/

درج نظر