مسئولان با بیمه زنان خانه‌دار تبلیغاتی برخورد نکنند

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: بیمه زنان خانه‌دار موضوعی است که نباید با آن به صورت تبلیغاتی برخورد کرد و بر اساس مصوبه مجلس سالانه ۲۰۰ هزار زن خانه‌دار باید تحت پوشش بیمه‌ای قرار گیرند.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس ،فاطمه آلیا گفت: آنچه که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص بیمه زنان خانه‌دار مصوب کردند این بود که سالانه 200 هزار نفر تحت پوشش بیمه‌ای قرار گیرند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر اجرای بیمه زنان خانه‌دار بر عهده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است بنابراین سایر مسئولان نباید بر روی این موضوع کارهای تبلیغاتی انجام دهند و وعده‌هایی بدهند که تحقق آن ها امکان پذیر نیست.

آلیا اظهار داشت: در خصوص اجرایی شدن بیمه زنان خانه‌دار در سال جاری، وزیر تعاون هنوز گزارشی از روند اجرای آن به مجلس ارائه نداده ‌است و باید تا پایان سال جاری و در 3 ماه باقی مانده 200 هزار نفر باید تحت پوشش قرار بگیرند.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولویت‌هایی که مشمول این قانون هستند شناخته شده و در اختیار وزارت تعاون قرار گرفته است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در تازه ترین اظهار نظرهای خود در خصوص بیمه زنان خانه‌دار از پیش بینی پوشش بیمه‌ای 500 هزار نفر در سال آینده خبر داده و گفته است: البته بحث تأمین منابع مالی آن وجود دارد و باید مجلس و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقدمات لازم برای اجرای آن را فراهم کنن.

/انتهای متن/

درج نظر