دلیل بی‌نظمی‌ها، نگاه ضعیف به ورزش بانوان است

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت: دلیل تمام بی‌نظمی‌ها و بی‌برنامگی‌های موجود در مسابقات زنان نگاه و توجه ضعیف به ورزش بانوان است.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا فریبا صادقی سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: به نظر من دلیل بی‌برنامگی‌های موجود در مسابقات ورزشی زنان و انصراف تیم‌ها از حضور در لیگ برتر والیبال بانوان نگاه ضعیف به ورزش بانوان است و آنقدر توجه به این بخش کم است که هیچ اسپانسری ما را جدی نمی‌گیرد.

او ادامه داد: اسپانسرها توانمندی‌های ما را جدی نمی‌گیرند و می گویند:” هر وقت شما به لیگ جهانی رفتید آن وقت شما را جدی می گیریم!” در حالی که نمی‌دانند برای رفتن به لیگ جهانی و سکوی آسیایی باید بیشتر کار شود. با این تمرینات محدود تیم ملی و کمبود بازی‌های ملی و سطح پایین به نظر نمی‌رسد بتوانیم این فاصله را کم کنیم؛ بنایراین این انتظار نابجایی از والیبال بانوان است.

سرمربی والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان درباره شرایط تیم خود اظهار کرد: تمرینات تیم ما به اتفاق بازیکنان بومی وغیر بومی که چند روز است به ما ملحق شده‌اند ادامه دارد.

صادقی ادامه داد: نمی‌توان گفت در آمادگی مطلوب و صد درصدی قرار داریم. چند بازیکنان ملی پوش تیم آسیب دیدگی جزئی دارند اما تلاش می‌کنیم آن ها را به آمادگی نسبی برسانیم.

او درباره جذب بازیکنان جدید برای ذوب آهن گفت: پوران زارع که جزو بازیکنان بومی ما به حساب می‌آید اما نیلوفر رشیدی، مهتاب رحمانی و نیلوفر ابراهیمی را جذب کردیم. اگر شرایط دانشگاه بازیکنان به شکلی باشد که آنها بتوانند کاملا در تمرینات باشند بازیکن خارجی جذب نمی‌کنیم اما در صورتی که به بازیکن خارجی احتیاج داشته باشیم حتما این کار را می‌کنیم.

فریبا صادقی درباره کیفیت لیگ امسال تصریح کرد: انتظار دارم کیفیت لیگ امسال بهتر از فصل گذشته باشد. تیم ما هم برای قهرمانی تلاش می‌کند اما بازی‌ها را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

 /انتهای متن/ 

درج نظر