لزوم طراحی سامانه مدیریت اجرای مصوبه عفاف و حجاب

معاون اجتماعی وزارت کشور در مورد مصوبه عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: حجاب به‌عنوان نماد و ثمره عفاف در جامعه محسوب می‌شود و برای ترویج حجاب باید عفاف و حیاء مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

0

سرویس خبر به دخت/

مهندس علیرضا افشار افزود: خوشبختانه در مصوبه عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی به ترویج عفاف در بین همه اقشار جامعه و مختصر نبودن این موضوع به بانوان، توجه خوبی شده است.

عضو شورای مهندسی فرهنگی ادامه داد: ساماندهی عرصه رسانه‌های عمومی، پالایش فضای مجازی و مدیریت بازار عرضه پوشاک از بارزترین نقاط قوت مصوبه عفاف و حجاب است.

افشار گفت: در مصوبه عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تأکید بر لزوم برخورد قضایی و انتظامی با مظاهر فساد اخلاقی در جامعه مانند باندهای سازمان‌یافته فحشا، اصل بر کار فرهنگی و ترویج گفتمان حیا و عفاف در جامعه است.

وی افزود: متأسفانه بعضی از دستگاه‌ها در این زمینه اهتمام لازم را نداشته‌اند و به همین علت ما درعرصه اجرایی این مصوبه به مشکل برخورده‌ایم.

معاون اجتماعی وزارت کشور در پایان اظهار کرد: طراحی یک سامانه مدیریت یکپارچه و مستمر برای ‌ اجرای این مصوبه امروز مهم‌ترین کار در این زمینه است.

منبع: ایسنا

درج نظر