توزیع 54 هزار چادر و 210 هزار پتو و موکت در میان زلزله‌زدگان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه طی امروز 25 هزار بسته غذایی بین آسیب‌دیدگان توزیع می‌شود گفت: همچنین تعدادی چادر نیز به آسیب‌دیدگان داده خواهد شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، مرتضی سلیمی با اشاره به اینکه امروز پنجمین روز امدادرسانی به آسیب دیدگان مناطق زلزله‌زده است اظهار کرد: روز اول حادثه تنها بحث امداد و نجات را داشتیم که با تلاش نیروهای مستقر در مناطق زلزله‌زده تا قبل از ساعت 16 عصر کار امداد و نجات به پایان رسید.

وی ادامه داد: صبح روز اول حادثه 10 فروند بالگرد در مناطق حادثه دیده مستقر شد و به انتقال مصدومین کمک کرد. همچنین در مرحله اول 35 تیم از استان کرمانشاه به مناطق آسیب دیده اعزام شده بودند که در انجام عملیات جستجو و نجات کمک کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه 9 استان برای مدیریت مناطق زلزله‌زده دعوت به همکاری شدند، تصری کرد: 8 استان دیگر نیز به عنوان ستادهای فرعی شهرستان‌های آسیب دیده مشخص شدند تا بتوانند خدمات امدادرسانی را انجام دهند.

سلیمی در ادامه گفت: تاکنون بالغ بر 54 هزار تخته چادر، 170 هزار تخته پتو، 40 هزار تخته موکت و 380 هزار قوطی کنسرو و موادغذایی بین آسیب‌دیدگان توزیع شده است.

وی در پایان اظهار کرد: دیروز نیز تیم‌های حمایت روانی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برای کمک به زلزله‌زدگان وارد منطقه شدند.

/انتهای متن/

درج نظر