اعلام شماره حساب بهزیستی برای کمک به زلزله زدگان

مدیر روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور گفت: شماره حساب مشار کتهای مردمی استان کرمانشاه بانک ملت 2345363800 و 90190بانک ملت شماره مشارکتهای مردمی بهزیستی کشور آماده دریافت کمک های مالی هموطنان برای زلزله زدگان است.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایرنا، میرشاه ولد افزود: در پی تشکیل کمیته بحران بمنظور کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه در ستاد مرکزی سازمان بهزیستی کشور ، امروز تیم کمیته بحران به مدیریت رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد عازم استان کرمانشاه می شوند .
وی خاطرنشان کرد: تصمیمات اولیه و نیازسنجی مناطق زلزله زده در جلسه این کمیته انجام شد تا تیم های مشاوره بهزیستی کشور موسوم به محب، خدمات لازم را به تمام آسیب دیدگان زلزله ارائه دهند.
این مسوول بهزیستی در ادامه گفت: مقرر شده تا خدمات مشاوره ای، توانبخشی ثانویه و تجهیزات کمکی توانبخشی به آسیب دیدگان زلزله ارائه شود.
مدیر روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور گفت: به ستاد بحران بهزیستی تمام استان های کشور، ابلاغ شده تا امکانات خود را برای خدمت دهی به زلزله زدگان، بسیج کنند.
وی یادآور شد: امروز بعدازظهر، کمیته بحران برای زلزله زدگان در استان کرمانشاه تشکیل جلسه می دهد.
به گزارش ایرنا شب گذشته در فاصله ساعت 21 تا 22 مناطق مرزی غرب کشور دو بار لرزید که زلزله دوم به بزرگای 7.3 ریشتر بود؛ در اثر این زمین لرزه مسیر ارتباطی سرپل ذهاب مسدود و خسارات زیادی به این مناطق بویژه روستاهای قصرشیرین، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب وارد شد که در این میان تعدادی از هموطنان کشته شده اند. همچنین در همین زمان زلزله ای در منطقه کردستان عراق هم روی داد و حتی این زلزله بیشتر مناطق کشور ایران و کشورهای همجوار را هم لرزاند.

/انتهای متن/

درج نظر