آیین بزرگداشت روز خبرنگار در ایرنا برگزار شد

آیین بزرگداشت «روز خبرنگار» روز سه شنبه با حضور زهرا نژادبهرام و مجید فراهانی اعضای منتخب شورای شهر تهران در دوره پنجم در تحریریه خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) برگزار شد.

0

به گزارش به دخت به نقل از خبرنگار فرهنگی ایرنا، در این مراسم محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، خانواده معزز شهدای ایرنا، معاونان، مدیران کل، خبرنگاران و کارکنان بخش های مختلف ایرنا حضور داشتند.
مدیر عامل ایرنا در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، خبرنگاری را شغل انبیا دانست و از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر خواست به خاطر انتخاب این حرفه قدردان خدا باشند.
زهرا نژادبهرام عضو منتخب شورای شهر تهران نیز در این مراسم گفت، جامعه به این جمع بندی رسیده که قدر خبر و خبرنگاری را بیش از گذشته بداند.
مجید فراهانی دیگر عضو منتخب شورای شهر تهران در دوره پنجم در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در ایرنا، حرفه خبرنگاری را پرمخاطره و دشوار خواند و گفت: این قشر از جامعه از جان برای انجام رسالت خود مایه می گذارد.
این مراسم با قدردانی از خانواده معزز شهدای ایرنا، بریدن کیک جشن روز خبرنگار در تحریریه ایرنا و گرفتن عکس یادگاری با میهمانان پایان یافت.
محمود صارمی خبرنگار و رئیس نمایندگی خبرگزاریِ جمهوری اسلامی (ایرنا) در افغانستان، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران، 17 مرداد سال 1377 در مزار شریف به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید.
به همین مناسبت در تقویم رسمی کشور 17 مرداد، روز خبرنگار نامگذاری شده است.

/انتهای متن/

درج نظر