بزرگداشت «مرضيه برومند» در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

0

به گزارش به دخت به نقل از مهر، بزرگداشت مرضيه برومند در بيست و دومين جشنواره بين‌المللي تئاتر کودک و نوجوان همدان برگزار خواهد شد.
با تصميم شوراي سياست‌گذاري بيست و دومين جشنواره بين‌المللي تئاتر کودک و نوجوان، بخش بزرگداشت جشنواره به مرضيه برومند کارگردان و بازيگر و عروسک‌گردان شناخته‌شده تئاتر، سينما و تلويزيون اختصاص يافت.

مرضيه برومند متولد سال ۱۳۳۰ است و بيشتر با مجموعه «شهر موش‌ها» و «خونه مادربزرگه» براي کودکان شناخته‌شده است. وي به دليل فعاليت مستمر در زمينه ساخت فيلم و سريال تلويزيوني به جهت توجه به هنر تئاتر و به خصوص تئاتر کودک و نوجوان، مشاوره، آموزش و تشويق هنرمندان اين عرصه در بيست و دومين جشنواره بين‌المللي تئاتر کودک و نوجوان مورد تقدير قرار خواهد گرفت.

مرضيه برومند در طول سال‌ها فعاليت تئاتري در اجراي نمايش‌هاي «شهر کوچک ما»، «کدو قلقله زن»، «الدوز و کلاغ‌ها»، «يک جفت کفش براي زهرا» و … حضور داشته است.

وي سال گذشته دبير پانزدهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر عروسکي نيز بود. مراسم بزرگداشت اين هنرمند ۱۴ مهرماه در روز اختتاميه جشنواره در شهر همدان و با حضور هنرمندان و مسوولان تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

بيست و دومين جشنواره بين‌المللي تئاتر کودک و نوجوان با دبيري شهرام کرمي ۹ تا ۱۴ مهرماه ۱۳۹۴در شهر تاريخي همدان برگزار مي شود.

/انتهای متن/

درج نظر