عرضه حجاب نوجوان در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه بین المللی قرآن

همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و در بخش عفاف و حجاب این نمایشگاه، لباس حجاب ویژه نوجوان عرضه می‌شود.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و در بخش عفاف و حجاب این نمایشگاه، لباس حجاب ویژه نوجوان عرضه می‌شود. کار گروه ساماندهی مد و لباس کشور در سال‌های اخیر و با توجه به نیاز سنجی انجام شده اقدام به معرفی و حمایت از فعالیت‌های تخصصی کرده است. در همین راستا و با توجه به نیاز شدید جامعه در گروه سنی نوجوان، حمایت از فعالیت‌های این بخش را در دستور کار قرار داده و نمونه‌های موفق و ارزنده این گروه که توسط طراحان ارزشمند و تولید کنندگان فعال به تولید رسیده را عرضه کرده است. این نمونه‌ها با عنوان لباس حجاب نوجوان و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بخش عفاف و حجاب عرضه می‌شود.

در آیین گشایش بخش عفاف و حجاب نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نوش آبادی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌، حمید محمدی دبیر شورای عالی قرآن، شیخ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، قبادی دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس کشور و مسئولان اجرایی این بخش حضور داشته و از غرفه ها و سالن‌های عفاف و حجاب بازدید کردند.

نوش آبادی با تقدیر از تلاش دست اندرکاران و فعالان عفاف و حجاب بر حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های این بخش تأکید کرد. محمدی دبیر شورای عالی قرآن کشور نیز به ساماندهی مطلوب فعالان این بخش توسط کار گروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره داشته و اقدامات صورت گرفته را ستود.

در ادامه شیخ نماینده مردم تهران نیز از آمادگی کمیسیون متبوع در مجلس شورای اسلامی برای حمایت از فعالیت‌های عفاف و حجاب خبر داد.

به گزارش فارس، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» روز گذشته افتتاح شد و تا ٨ تیر ماه مصادف با ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) از ساعت ١٨ تا 23 دایر است.

/انتهای متن/

درج نظر