برگزاری جشنواره تولید محتوای دیجیتال عفاف و حجاب

رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی از برگزاری جشنواره تولید محتوای دیجیتال با موضوعات حجاب و عفاف خبر داد.

0

مهدی جعفری رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی (متنا) از برگزاری جشنواره تولید محتوای دیجیتال با موضوعات حجاب و عفاف خبر داده و گفت:‌ مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج با همکاری مدیریت فضای مجازی بسیج جامعه زنان کشور در زمینه حجاب و عفاف جشنواره تولید محتوای دیجتال برگزار می‌کند.

وی افزود: این جشنواره با هشتگ #تجربه_آرامش به مناسبت هفته حجاب و عفاف در قالب پوستر مفهومی، کاریکاتور، نماهنگ، پویانمایی، موشن گرافیک، پادکست،‌ عکس، مستند کوتاه، آیتم تصویری برگزار می‌شود.

جعفری با بیان اینکه موضوعات جشنواره بر مبنای روز شمار هفته حجاب و عفاف مشخص شده است، عنوان کرد:‌ حجاب و عفاف فریضه الهی #سیره_فاطمی، عفاف و حجاب، تجلی فطرت #تاج_بندگی، عفاف و حجاب، حقوق شهروندی #احترام_به_قانون، عفاف و حجاب، تکریم خویشتن #احترام_به_آزادی، عفاف و حجاب، اخلاق مداری #خانواده_سالم، عفاف و حجاب، میراث ایرانی #گرایش_جهانی، عفاف و حجاب، امنیت اجتماعی #وصیت_شهیدان از جمله موضوعات این جشنواره است.

بر اساس این گزارش مهلت ارسال آثار تا 1398/04/18 است که علاقمندان می‌توانند جهت ارسال آثار از طریق شبکه‌های اجتماعی به آدرس @matnafestival مراجعه کنند.

گفتنی است آدرس دبیرخانه این جشنواره در تهران، خیابان کریم خان، خیابان ایرانشهر، خیابان شهید برفروشان، بعد از کوچه 15 خرداد، پلاک 4 مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج «متنا» قرار دارد.

/انتهای متن/

درج نظر