از مزایای داشتن ۳ تا فرزند بگم؟ 😅🤍
خونه هیچوقت ساکت نیست…
همیشه یه نفر برای بازی هست،
یه نفر برای خندیدن،
و یه نفر برای شیطنت کردن!
شاید لباسها بیشتر بشه،
ظرفها بیشتر بشه،
و خستگیها هم بیشتر…
اما عشق هم بیشتر میشه.
قشنگترین قسمت ماجرا اینه که بچهها فقط خواهر و برادر نیستن،
دارن بهترین دوستهای دوران کودکی و شاید تمام عمرشون رو کنار خودشون پیدا میکنن ✨
خونه شلوغتره،
اما دلها هم پرتره 🤍