از مزایای داشتن 3 تا فرزند

از مزایای داشتن ۳ تا فرزند بگم؟ 😅🤍

خونه هیچ‌وقت ساکت نیست…

همیشه یه نفر برای بازی هست،
یه نفر برای خندیدن،
و یه نفر برای شیطنت کردن!

شاید لباس‌ها بیشتر بشه،
ظرف‌ها بیشتر بشه،
و خستگی‌ها هم بیشتر…

اما عشق هم بیشتر میشه.

قشنگ‌ترین قسمت ماجرا اینه که بچه‌ها فقط خواهر و برادر نیستن،
دارن بهترین دوست‌های دوران کودکی و شاید تمام عمرشون رو کنار خودشون پیدا می‌کنن ✨

خونه شلوغ‌تره،
اما دل‌ها هم پرتره 🤍

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *