سه سال پیش فقط من و تو بودیم؛
پر از رویا، ترس، امید و کلی برنامه برای آینده…
امروز، بعد از سه سال، کنار هم ایستادهایم و کوچکترین معجزهی زندگیمان را در آغوش گرفتهایم.
مسیرمان همیشه آسان نبود، اما هر قدمش ارزش رسیدن به این لحظه را داشت.
از «من و تو» به «ما» رسیدیم؛
و این زیباترین داستانی است که زندگی برایمان نوشت. 🤍