ما خوشبخت بودیم…

خونه‌مون پر از عشق بود،
خنده بود،
آرامش بود.

فکر می‌کردیم چیزی کم نداریم…

تا اینکه نی‌نی دوم وارد زندگیمون شد. 🤍

و اون موقع فهمیدیم خوشبختی هم می‌تونه بزرگ‌تر بشه.

حالا خونه شلوغ‌تره،
سر و صدا بیشتره،
خستگی‌ها هم بیشتر شده…

اما دل‌هامون از همیشه پُرتره. ✨

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *