ما خوشبخت بودیم…
خونهمون پر از عشق بود،
خنده بود،
آرامش بود.
فکر میکردیم چیزی کم نداریم…
تا اینکه نینی دوم وارد زندگیمون شد. 🤍
و اون موقع فهمیدیم خوشبختی هم میتونه بزرگتر بشه.
حالا خونه شلوغتره،
سر و صدا بیشتره،
خستگیها هم بیشتر شده…
اما دلهامون از همیشه پُرتره. ✨