فرزنددار نمیشی

فرزنددار شدن فقط با خواستن نیست…

گاهی سال‌ها انتظار، دلتنگی و دعا پشتش هست.

بعضی‌ها فقط با یک جمله ساده روبه‌رو نیستن،
با یک مسیر طولانی از امید و صبر طرفن.

برای همین هیچ‌وقت نمی‌شه راحت قضاوت کرد که «چرا کسی بچه‌دار نشده».

شاید خیلی‌ها بیشتر از هر کسی، در سکوت دارن دعا می‌کنن 🤍

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *