فاصله سنی کم بین بچهها…
برای بعضیها یعنی خستگیِ بیشتر،
دوباره بیخوابی،
دوباره پوشک و شیشه و گریههای نصفهشب 😅
اما برای خیلیها یعنی:
یه همبازی همیشگی از همون اول زندگی،
دو تا بچه که با هم بزرگ میشن،
با هم میخندن،
با هم دعوا میکنن،
و با هم یاد میگیرن دنیا رو تجربه کنن 🤍
سختیهاش واقعیه…
ولی شیرینیش هم کمنظیره ✨