دیگه کمکم بوی اردیبهشت میاد…
بویی که برای من فقط بهار نیست،
بوی تولد بچههامه 🤍
همون روزهایی که خونه پر از هیجان میشه،
برنامهریزیهای کوچیک،
بادکنکها،
کیکها،
و چشمهایی که از ذوق برق میزنن ✨
هر سال که میگذره،
بزرگتر میشن…
اما برای من،
همیشه همون بچههای کوچیکِ دلانگیزن 🤍