دیگه کم کم داره بوی اردیبهشت میاد

دیگه کم‌کم بوی اردیبهشت میاد…

بویی که برای من فقط بهار نیست،
بوی تولد بچه‌هامه 🤍

همون روزهایی که خونه پر از هیجان میشه،
برنامه‌ریزی‌های کوچیک،
بادکنک‌ها،
کیک‌ها،
و چشم‌هایی که از ذوق برق می‌زنن ✨

هر سال که می‌گذره،
بزرگ‌تر می‌شن…
اما برای من،
همیشه همون بچه‌های کوچیکِ دل‌انگیزن 🤍

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *