خوبی های دو بچه

خوبی‌های داشتن دو بچه…

خونه هیچ‌وقت ساکت نمی‌مونه 🤍
همیشه یه نفر هست برای خندیدن، برای بازی، برای شیطنت.

یاد می‌گیرن با هم زندگی کنن:
دعوا کنن، آشتی کنن، سهمشون رو یاد بگیرن.

یه همبازی همیشگی دارن…
نه فقط برای بچگی، شاید برای تمام عمر.

سختی داره، خستگی داره،
اما یه چیزی هم داره که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست:
عشقِ بیشتر، زندگیِ بیشتر ✨

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *