خواستم بگم خدا هیچ کدوم از کارای ما رو بی پاداش نمیذاره

خواستم بگم خدا هیچ‌کدوم از کارای ما رو بی‌پاداش نمی‌ذاره…

شاید دیر،
شاید در مسیری که فکرش رو نمی‌کنیم،
شاید به شکلی که خودمون انتظار نداریم…

اما بالاخره جواب مهربونی‌هامون رو می‌ده.

به صبرمون،
به اشک‌هامون،
به دعاهایی که شب‌ها آروم گفتیم…

خدا می‌بینه، حتی وقتی هیچ‌کس نمی‌بینه 🤍

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *