خدا خواست بشم مامان دخترا

خدا خواست بشم مامانِ دخترا… 🤍

چه افتخار قشنگی…

هر روز از لبخندشون یاد می‌گیرم مهربون‌تر باشم،
از نگاهشون امید بگیرم،
و با خنده‌هاشون دوباره زندگی کنم.

مادرِ دختر بودن یعنی هر روز،
یه تکه از بهشت رو توی آغوشت داشته باشی.

خدایا…
ممنون که این امانت‌های قشنگ رو به من سپردی. ✨

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *