خدا خواست بشم مامانِ دخترا… 🤍
چه افتخار قشنگی…
هر روز از لبخندشون یاد میگیرم مهربونتر باشم،
از نگاهشون امید بگیرم،
و با خندههاشون دوباره زندگی کنم.
مادرِ دختر بودن یعنی هر روز،
یه تکه از بهشت رو توی آغوشت داشته باشی.
خدایا…
ممنون که این امانتهای قشنگ رو به من سپردی. ✨