حسرت داشتن خواهر و برادر رو به دل بچه هاتون نذارید

حسرتِ داشتن خواهر و برادر رو به دل بچه‌هاتون نذارید…

هیچ‌کس نمی‌تونه آینده رو پیش‌بینی کنه،
اما داشتن یک همراه برای خندیدن،
دعوا کردن،
آشتی کردن،
و خاطره ساختن…

یکی از قشنگ‌ترین هدیه‌های کودکیه. 🤍

سال‌ها بعد، وقتی اسباب‌بازی‌ها جمع شدن و بچگی تموم شد،
خواهر و برادرها می‌مونن…
به عنوان بخشی از خاطرات، خانواده و زندگی همدیگه. ✨

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *