حسرتِ داشتن خواهر و برادر رو به دل بچههاتون نذارید…
هیچکس نمیتونه آینده رو پیشبینی کنه،
اما داشتن یک همراه برای خندیدن،
دعوا کردن،
آشتی کردن،
و خاطره ساختن…
یکی از قشنگترین هدیههای کودکیه. 🤍
سالها بعد، وقتی اسباببازیها جمع شدن و بچگی تموم شد،
خواهر و برادرها میمونن…
به عنوان بخشی از خاطرات، خانواده و زندگی همدیگه. ✨