تنها سختیِ خودخواستهای که برای خیلی از زنها ارزشش را دارد، مادر شدن است…
مسیری که با درد، بیخوابی، نگرانی و از خودگذشتگی همراه است.
اما وقتی یک لبخند کوچک، یک «مامان» یا یک آغوش گرم نصیبت میشود،
خیلیها احساس میکنند تمام آن سختیها معنا پیدا کرده است. 🤍
البته هر زنی مسیر خودش را دارد و ارزش یک زن به مادر شدن یا نشدنش نیست؛
اما برای کسانی که این مسیر را انتخاب میکنند،
مادر شدن میتواند یکی از عمیقترین و شیرینترین تجربههای زندگی باشد.