تنها زجر خودخواسته که ارزش داره هر زنی به خودش بده، مادر شدنه

تنها سختیِ خودخواسته‌ای که برای خیلی از زن‌ها ارزشش را دارد، مادر شدن است…

مسیری که با درد، بی‌خوابی، نگرانی و از خودگذشتگی همراه است.

اما وقتی یک لبخند کوچک، یک «مامان» یا یک آغوش گرم نصیبت می‌شود،
خیلی‌ها احساس می‌کنند تمام آن سختی‌ها معنا پیدا کرده است. 🤍

البته هر زنی مسیر خودش را دارد و ارزش یک زن به مادر شدن یا نشدنش نیست؛
اما برای کسانی که این مسیر را انتخاب می‌کنند،
مادر شدن می‌تواند یکی از عمیق‌ترین و شیرین‌ترین تجربه‌های زندگی باشد.

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *