به کمتر از ۳ تا بچه فکر نکن…
البته زندگی برای هر کسی شرایط خودش رو داره،
و هیچ نسخهی واحدی برای همه وجود نداره.
اما اگر بخوای از نگاه بعضی خانوادهها نگاه کنی،
میگن خونهای که توش چند تا بچه باشه،
پرتره از زندگیه:
پر از صدا،
پر از دعواهای کوچیک،
پر از آشتیهای شیرین 🤍
ولی مهمتر از عدد بچهها،
توان، آرامش و انتخاب آگاهانهی هر خانوادهست.
هیچ تصمیمی نباید از روی فشار باشه…
هر خونهای قصهی خودش رو داره ✨