به کمتر از 3 تا بچه فکر نکن

به کمتر از ۳ تا بچه فکر نکن…

البته زندگی برای هر کسی شرایط خودش رو داره،
و هیچ نسخه‌ی واحدی برای همه وجود نداره.

اما اگر بخوای از نگاه بعضی خانواده‌ها نگاه کنی،
می‌گن خونه‌ای که توش چند تا بچه باشه،
پرتره از زندگیه:
پر از صدا،
پر از دعواهای کوچیک،
پر از آشتی‌های شیرین 🤍

ولی مهم‌تر از عدد بچه‌ها،
توان، آرامش و انتخاب آگاهانه‌ی هر خانواده‌ست.

هیچ تصمیمی نباید از روی فشار باشه…
هر خونه‌ای قصه‌ی خودش رو داره ✨

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *