بریم باهم مشهد؟ سه نفره؟
سه نفره که نه فقط یه سفره…
یه دلتنگیِ مشترکه که میره سمت آرامش.
میریم حرم…
دست توی دست،
با یه بچه که وسط خستگیهامون، لبخند میسازه 🤍
نه عجلهای داریم،
نه برنامهی سختی…
فقط دعا،
فقط آرامش،
فقط حال خوب ✨
بعضی سفرها مقصد نیستن…
شفا هستن 🤍