هیچ حسی قشنگ تراز حس مادرشدن نیست

هیچ حسی تو دنیا قشنگ‌تر از مادر شدن نیست…

نه فقط وقتی برای اولین بار بچه‌ات رو بغل می‌کنی،
بلکه از همون لحظه‌ای که فهمیدی قراره مادر بشی.

ترس داشت،
درد داشت،
خستگی داشت…

اما یک عشق عجیب هم داشت
که هیچ‌وقت قابل توضیح نیست.

مادر شدن یعنی فهمیدن اینکه
قلبت می‌تونه بیرون از بدنت هم زندگی کنه 🤍✨

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *