همیشه جای خالی یه خواهرو تو زندگیم حس کردم

من با جای خالی یه خواهر بزرگ شدم…

برای همین دلم خواست بچه‌ام یه همراه داشته باشه.

کسی که باهاش بخنده،
دعوا کنه،
آشتی کنه
و خاطره بسازه…

یه رفیق که از اولِ زندگی کنارش بوده 🤍

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *