قبل از اینکه مادر شوم، بارها از خدا خواستم اگر این مسیر برای من خیر است، نشانهای به من نشان بدهد…
با دلِ پر از تردید دعا میکردم و منتظر جواب میماندم.
و خدا، مثل همیشه، مهربانتر از آن بود که فکرش را میکردم.
نشانهاش را فرستاد…
در زمانی که انتظارش را نداشتم و به شکلی که فقط خودم میفهمیدم.
امروز هر بار که به فرزندم نگاه میکنم،
یادم میآید بعضی دعاها فقط شنیده نمیشوند؛
بلکه با زیباترین شکل ممکن جواب داده میشوند. 🤍