امیدوارم آمادگی شنیدنشو داشته باشی

بچه‌های بیشتر یعنی زندگی بهتر؟

راستش جوابش برای همه یکی نیست…

برای بعضی خانواده‌ها، بچه‌های بیشتر یعنی:
خانه‌ای پر از صدا،
پر از خنده،
پر از رفاقت‌های کوچک و بزرگ 🤍

اما در کنار این شیرینی،
مسئولیت هم بیشتر میشه،
خستگی هم بیشتر میشه،
و نیاز به صبر و توان بیشتر هم هست.

واقعیت اینه که «بهتر بودن» به تعداد بچه‌ها نیست…
به عشق، آرامش و ظرفیتی هست که توی خونه جریان داره ✨

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *