بچههای بیشتر یعنی زندگی بهتر؟
راستش جوابش برای همه یکی نیست…
برای بعضی خانوادهها، بچههای بیشتر یعنی:
خانهای پر از صدا،
پر از خنده،
پر از رفاقتهای کوچک و بزرگ 🤍
اما در کنار این شیرینی،
مسئولیت هم بیشتر میشه،
خستگی هم بیشتر میشه،
و نیاز به صبر و توان بیشتر هم هست.
واقعیت اینه که «بهتر بودن» به تعداد بچهها نیست…
به عشق، آرامش و ظرفیتی هست که توی خونه جریان داره ✨