از حجابم پشیمونم

از حجابم پشیمونم؟

نه.

شاید روزهای سختی داشته،
شاید قضاوت شدم،
شاید حرف‌هایی شنیدم که دوست نداشتم…

اما هیچ‌کدوم باعث نشد از انتخابم پشیمون بشم.

چون این مسیر رو با فکر، باور و قلبم انتخاب کردم.

و وقتی چیزی از روی ایمان و آگاهی انتخاب بشه،
سختی‌ها می‌تونن خسته‌ات کنن،
اما پشیمونت نمی‌کنن 🤍

اشتراک‌گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *