شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مشهد ویژه بانوان شاغل برگزار می شود

خانم اکرم مستوفی گفت:این مسابقات در مشهد در 16 بهمن برگزار می شود و ویژه خواهران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایکنا، اکرم مستوفی، دبیر شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل از خراسان رضوی، اظهار کرد: این مسابقات امشب، ۱۶ بهمن و همزمان با دهه مبارک فجر با حضور حسین محبی، معاون فرهنگی ـ‌ تبلیغاتی نمایندگی ولی فقیه در سپاه افتتاح می‌شود و فردا برگزاری این رقابت‌ها پیگیری می‌شود.

وی گفت: این مسابقات که ویژه بانوان فعال و شاغل در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، در رشته‌های مفاهیم‌ جزء ۱۷ قرآن، قرائت تحقیق‌، قرائت‌ ترتیل، حفظ ۳ جزء، ‌۵،‌ ۱۰، ۱۵، ۲۰ و حفظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود.

دبیر شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه بیان کرد: در شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بیش از ۲۵۰ نفر از خواهران فعال سپاه انقلاب اسلامی حضور دارند.

وی با اشاره به داوری این دوره ازرقابت ها ابراز کرد: امسال برای نخستین بار برای بحث داوری، ناظر فنی در نظر گرفته شده است که رسیدگی به اعتراضات را بر عهده دارد.

مستوفی در پایان به داوران حاضر در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: زهرا افخمی،‌ زهیدا رشیدی،‌ ملیحه اسحاق نژاد،‌ نجمه شبانی قهرودی،‌ مریم خطیب،‌ منیره افکاری و زینب آقایی هشت داور بخش حفظ و محبوبه کاتب،‌ ناهید سلطانی،‌ ریحانه طاهر رحیمی و فاطمه یگانگی چهار داور بخش قرائت هستند که زهرا صریحی نژاد نیز مسئولیت ناظر فنی  این رقابت‌ها را بر عهده دارد.

گفتنی است،‌ اختتاحیه شانزدهمین دوره مسابقات سراسری خواهران شاغل در سپاه چهارشنبه، ۱۸ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت واقع در خیابان شهید نواب صفوی نواب ۶ برگزار می‌شود.

/انتهای متن/

درج نظر