راه یابی زنان به شورای اسلامی شهرهای کوثر و گیوی‌

فرماندار شهرستان کوثر گفت: با شمارش آرای ماخوذه از صندوق‌های رای در شهر گیوی، افراد راه یافته به شورای اسلامی این شهر معرفی شدند.

0

به گزارش به دخت به نقل از تسنیم، علیرضا علیپور اظهار داشت: شمارش آرای شورای اسلامی شهر گیوی، مرکز شهرستان کوثر به پایان رسیده و براساس آرای ماخوذه از صندوق‌های رای در شهر گیوی، افراد راه یافته به شورای اسلامی این شهر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه شورای شهر گیوی دارای 5 عضو اصلی و 3 عضو علی‌البدل است، افزود: از مجموع آرای ماخوذه در گیوی شهرام عسگری با یک هزار و 776 رای، حماله گلستانی با یک هزار و 541 رای، مهدی صیامی با یک هزار و 478 رای، ایرج نبی‌زاده با یک هزار و 470 رای و اکبر پاسباز با یک هزار و 433 رای به عنوان نفرات اصلی به شورای شهر راه یافتند.

فرماندار شهرستان کوثر گفت گفت: صدقعلی محمدی با یک هزار و 290 رای، حمیدرضا نظری با یک هزار و 171 رای و سیده فهیمه مشقاتی نیز با یک هزار و 168 رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر گیوی انتخاب شدند.

وی با اشاره به میزان مشارکت‌های مردمی در این دوره از انتخابات تصریح کرد: با توجه به اینکه آمار دقیقی از افراد واجد شرایط رای دادن به ما اعلام نشده بود میزان دقیق مشارکت در این شهرستان مشخص نشده اما پیش‌بینی می‌شود میزان مشارکت مردم منطقه در این دوره از انتخابات بین 75 تا 80 درصد باشد که این امر نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.‌

/انتهای متن/

درج نظر