مشاوره مجازی/ به راحتی ترکم کرد

این بار کاربر به دخت از رابطه دوستی بی سرانجامش پرسیده و این که آیا می تواند دوباره آن را برقرار کند و به ازدواج ختمش نماید و مشاور به دخت خانم ماندانا حسینی به این پرسش پاسخ داده است.

0

با سلام
من دختری ۲۰ ساله  هستم. یک سال پیش با پسری  آشنا شدم، پسر خوبی بود ولی از اولش بهم گفت که قصد ازدواج نداره.
 ولی من از همون روز بهش وابسته شدم منتظر بودم گذر زمان همه چی رو درست کنه اون خیلی خوب بود  هر چند وقت یه بار اخلاقش بد می شد ولی من بازم دوسش داشتم.
 من هر راهی و رفتم که اون و جذب کنم ولی فایده نداشت خیلی دوسش دارم هر روز کارم گریه است. نمی دونم چی کار کنم. الانم نزدیک به دو ماهه که باهاش کات کردم الکی گفتم می خوام ازدواج کنم، می خواستم خودمو براش شیرین کنم ولی اون گفت اگه خوشبختت می کنه ازدواج کن. الانم فکر می کنه ازدواج کردم و خیلی راحت ازم گذشت ولی من توی این دنیا فقط و فقط ازدواج با اونو می خوام. تورو خدا بگین چیکار کنم بهم دل ببنده و برگرده؟

پاسخ مشاور:
سلام
 این آقا از ابتدا مطرح کرده اند که برای صرف دوستی رو می خواهند رابطه را آغاز کنند و به همین دلیل ، برای بازگشت به این رابطه تلاشی را آغاز نخواهند کرد و حتی اگر شما دوباره به همین رابطه باز گردید ، تنها موجب دل شکستگی مجدد شما خواهد شد چرا که این آقا باز هم با همان شرط قبلی وارد رابطه با شما خواهد شد و تلاشی برای آغاز رابطه متعهدانه و بلند مدت نخواهد کرد.
عشق سه ضلع دارد، شور و هیجان جنسی، تعهد و صمیمیت. وقتی هر سه این اضلاع کنار هم باشند، عشق متعهدانه بلند مدت ایجاد می شود. وقتی یک نفر یکی از این سه ضلع را نقض کند، رابطه مناسبی ایجاد نخواهد کرد و نتیجتا صرفا رابطه آسیب زننده را آغاز میکند.
توصیه میگردد برای مدیریت عواطف خود در این زمینه حتما با یک مشاور گفتگو داشته باشید.

/انتهای متن/

درج نظر